gatospito
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Περί ιντερνετικών και τηλεφωνικών διαγνώσεων και κτηνιατρικής.

5 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Περί ιντερνετικών και τηλεφωνικών  διαγνώσεων και κτηνιατρικής. Empty Περί ιντερνετικών και τηλεφωνικών διαγνώσεων και κτηνιατρικής.

Δημοσίευση από ChocolateCat Παρ Μαρ 30, 2018 11:47 pm

Είμαι και εγώ συγκατοικος τριών γατιών που τα δύο τα μάζεψα από το δρόμο και το ένα το υιοθετησα από αγγελία.
Τωρα πια είμαι φοιτητής κτηνιατρικής.Πριν μπω στην κτηνιατρική είχα και εγώ τη λανθασμένη εντύπωση ότι για ότι πάθει η γάτα θα μπορώ να πάρω τηλ ένα κτηνίατρο και να μου πει να δώσω μια αντιβίωση.Και αρκετές φορές έψαχνα σε φορουμ, ιντερνετικά γιατροσόφια.
Τώρα που μπήκα στην κτηνιατρική σχολή για θέμα εμπειρίας και μόνο πηγαίνω σε ένα κτηνιατρείο και βοηθάω όπως μπορώ το γιατρό. Έχω πάει μέχρι στιγμής σε δύο διαφορετικά ιατρεία αλλα έχω γνωρίσει γενικά αρκετούς κτηνιατρους και έχω πάει και σε κάποια σεμινάρια κτηνιατρικής όπου είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και να ακούσω διαλέξεις από κτηνιάτρους μεγάλων Αμερικανικών αλλά και Ευρωπαϊκών σχολών κτηνιατρικής.
Αυτό που έχω να πω είναι το εξής:Βρείτε έναν καλό επαγγελματία που θα σας εμπνέει εμπιστοσύνη,που θα έχει ζώα δικά του και θα αγαπάει τα ζώα.Το λεω αυτο γιατι δυστυχώς υπαρχουν και κτηνιατροι που τα ζωα τα βλεπουν σαν τίποτα, σαν αντικείμενα και τον ιδιοκτήτη τους σαν αυτόματο μηχάνημα ανάληψης χρημάτων.
Βρειτε κάποιον που έχει βοηθό και ένα καλά εξοπλισμένο ιατρειο καθώς σε δύσκολες καταστάσεις θα είναι σωτήριο.Ενας γιατρός οσο καλος και να ειναι σε μια δυσκολη κατασταση χρειαζεται οπωσδήποτε βοηθό.
Και βρείτε κάποιον που να χρησιμοποιεί πρόγραμμα υπολογιστή που έχει περασμένο όλο το ιατρικό ιστορικό της γάτας σας.Ποτε έκανε εμβόλια,πότε πρέπει να ξανακάνει,τι εξετάσεις έγιναν κτλ.