gatospito
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Βρήκα μικρό γατί. Είμαι άσχετος. Και τώρα???

+23
marianthia
Kikiriki
cloud
ralou
jovanita
Maro
M81
Gatadministrator
patousis
ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΜΑΡΚΟΣ
μελινάκι
marmanga
Marcos
Πούπσυ
gatoras
rotonda
Anatoli
barkoulitses
ismini
Φωτεινή
BokSurat
markello
supertp
27 απαντήσεις

Σελίδα 1 από 4 1, 2, 3, 4  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Βρήκα μικρό γατί. Είμαι άσχετος. Και τώρα??? Empty Βρήκα μικρό γατί. Είμαι άσχετος. Και τώρα???

Δημοσίευση από supertp Τρι Σεπ 08, 2009 10:03 am

Καλημέρα.

Χθές βρήκα στην άκρη του δρόμου την Παντόφλα. Την ονόμασα έτσι γιατί αν την πατούσε αυτοκίνητο θα γινόταν κάπως έτσι.

Δεν έχω ιδέα πόσων εβδομάδων/ημερών μπορεί να είναι.

Είναι περίπου 18 εκατοστά. Τα μάτια της είναι ανοικτά. Στέκεται όρθια αλλά ίσα ίσα. Παλεύω να της δώσω με μπιμπερό γάλα για νεογέννητα γατιά (ORNILAK...κάπως έτσι). Πίνει αλλά δεν ξέρω αν είναι πολύ ή λίγο αυτό που πίνει. Στην αρχή ήπιε λίγο και από πιατάκι, αλλά συνεχίζω να προσπαθώ να της δίνω με μπιμπερό. Και πίνει αλλά λίγο. Αλλά δεν ξέρω πόσα ml πρέπει να πίνει την ημέρα ή και σε κάθε γεύμα.

1ον) Ισχύει ότι πρέπει να της τρίβω την κοιλιά/πρωκτό για να τα κάνει; Δυστυχώς τώρα μόλις το διάβασα αυτό και είμαι στη δουλειά τώρα. Ελπίζω να μην την βρω σκασμένη όταν γυρίσω σπίτι.

2ον) Κάνει να την ψεκάσω με spray αντιπαρασιτικό; Έχω ένα από τον σκύλο μου.

3ον) Ενδιαφέρεται μήπως κανείς; Φαίνεται υγιείς. Δεν κλαίει πολύ. Κοιμάται αρκετά. Παλεύει για να βγει από την κούτα που την έχω. Ελπίζω να διατηρηθεί έτσι ζωηρή. Είναι παχουλή λίγο που νομίζω είναι καλό.

4ον) Επειδή την έχω κάνει χάλια με γάλα που έχει ξεραθεί πάνω της, προσπάθησα να την καθαρίσω λίγο με βρεγμένη πετσέτα. Κάνει; Να την χτενίσω κιόλας ή είναι μικρή ακόμα;

5ον) Κάνει να της δίνω μόνο γάλα ή πρέπει να φάει και τίποτα άλλο;